AprenDev és un esdeveniment dedicat a professionals i estudiants de la indústria dels videojocs, amb xerrades, tallers i masterclass d’altres professionals de manera que repercuteixi en la seva experiència i facilitar vies per a la emprenedoria.

L’horari és:

Les activitats són:

11:00Realitat virtual: servei vs. mitjà

Professional : Andie Sacchi @andiesafo

La realitat virtual és el que ja es ve anunciant-se a si mateixa: una realitat. Parlem del seu paper com a servei i com a mitjà per entendre per què cal deixar-lo de veure com a novetat i tractar les seves obres i desenvolupament amb la responsabilitat deguda.

Portfolio: www.mahatmandie.com

12:00 – GameBCN i altres vies de professionalització

Professional: Oscar Sahun @gamebcn

El coordinador d’el programa d’incubació per a estudis indie de videojocs GameBCN explicarà la tasca que porten fent durant quatre anys per ajudar a equips que volen dedicar-se professionalment a el desenvolupament de videojocs. Oscar Sahun analitzarà diferents opcions per començar en aquest sector i compartirà consells basats en la seva pròpia experiència per reduir el risc de mort indie.
Hyper Three Studio, equip incubat en la tercera edició de GameBCN explicarà com el va ajudar la seva participació en el programa.

Portfolio: https://gamebcn.co/

13:00Esculpit orgànic d’un bust en ZBrush

Professional : Caterina Sumalla @CaterinaSumalla

En aquesta sessió veurem pas a pas des de zero com fer els trets d’un bust femení d’una Twi’lek fins al resultat final llest per render.
Portfolio: www.artstation.com/kath_87

14:00El fun dels serious games. ¿Què cal fer per crear-los?

Professional : Ana Belén del Tovar García @Nedeltoga

Repàs a les decisions que s’han de prendre a el fer un serious game amb èxit per a centres educatius: plataformes, continguts pedagògics, com vendre-ho, diversitat a l’aula …

Portfolio: https://bedeltoga.blogspot.com/

16:00Desenvolupant motors i editors 3D des de zero

Professional : Javi Agenjo @tamat

En una era dominada per Unity i Unreal, cada vegada sembla més absurd endinsar-se en el desenvolupament d’un motor 3D des de zero, més encara si inclou un editor (o com en el meu cas està fet a la web). En aquesta xerrada explicaré com és desenvolupar un motor 3D amb editor usant com a exemple la meva experiència desenvolupant la plataforma WebGLStudio. Des arquitectura, pipeline de render, formats, llibreries fins experiències personals i consells. És una xerrada orientada a desenvolupadors que vulguin explorar la part més tècnica de el desenvolupament de jocs.
Portfolio: www.tamats.com

17:00Masterclass de pixel art

Professional: Sabrina Camara @khioora

Conceptes bàsics sobre píxel art i animació amb la tècnica de píxel, tècniques, mostres en jocs, artistes píxel reconeguts, i debat / preguntes.

Portfolio: www.khioora.com

18:00Saber aprofitar el feedback

Professional : Mariona Valls @marionshkav

Prepara’t per mostrar el teu projecte a el públic. Parlarem de com tenir una bona presència i organitzar el testeig dels teus jocs, perquè els esdeveniments o les sessions siguin el més profitoses per a l’equip de desenvolupament que vagi a implementar els canvis que surtin d’aquestes sessions.

Portfolio: https://www.mangoprotocol.com/

caCatalan
es_ESSpanish caCatalan